BJORN VAN ROZEN in KYTOPIA – zien zoals het is

Home Forums Algemeen BJORN VAN ROZEN in KYTOPIA – zien zoals het is

Weergave van 0 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #399
      Pom Wolff
      Sleutelbeheerder

      pombrittkytopia

      http://www.bjornvanrozen.nl/html/main2.htm

      de ontmoeting met webmeisje behoort tot de hoogtepunten van de dag. de CD presentatie ZIEN ZOALS HET IS in KYTOPIA een ander hoogtepunt – kytopia voorheen tivoli – nu resideert kyteman nog enige maanden in het sfeervolle theater aan de oude gracht in utrecht. het zullen wel appartementen moeten worden. en stevige erfpachtgelden. utrecht gooit zijn geschiedenis te grabbel. webmeisje verhaalde van het oude tivoli waar ze herman brood nog zag spelen, ik van de NK POETRY SLAM finale en zo hadden we allemaal wat te verhalen. heerlijke middag met prachtige bjorn van rozen nummers en een tweetal hongerlief accenten – trots uw webmaster en martin beversluis met de keuze die je altijd nog kan maken – als het allemaal genoeg geweest is. we hebben altijd onze liefde nog zong bjorn – de romanticus pur sang.

       

      pombritt1

       

      webmeisje natuurlijk in de watten gelegd. als ze tijd heeft als ze tijd heeft dan wordt de site nog mooier. en ze gaat tijd krijgen. daar dronken we alle witte wijn op van de oude gracht. wij van de pom feliciteren BJORN met zijn CD. dat we het nog mochten meemaken in het oude tivoli – voelt zo goed. dank je wel. de nummers nu in mijn kamertje in 020. ik moet soms gewoon huilen. alsof ik de trainer van heerenveen ben. ja we verlangen. nog altijd.

       

Weergave van 0 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.