Dichters van de ronde tafel – tafeltje drie – vieren afscheid MART S(L)MEETS

Home Forums Algemeen Dichters van de ronde tafel – tafeltje drie – vieren afscheid MART S(L)MEETS

Weergave van 1 reactie thread
  • Auteur
    Berichten
    • #1444
      Pom Wolff
      Sleutelbeheerder

      martsmeets

       

      Dichters van de ronde tafel – tafeltje drie – vieren aangekondigd afscheid MART SMEETS op grootse wijze – MART SLEETS (term: martin mansoor) – mag ik dat zeggen – ja dat mag ik zeggen.

      met een meer dan suggestieve maar wel terechte vraagstelling ‘Na de komende Olympische Spelen neemt Mart Smeets afscheid. Geloof jij het? Ik heb ergens nog een Mart Smeets bingokaart liggen…’  zette de dichter arie van egmond de toon op FB. de lofbetuigingen, snode plannen, bingo banga bingo feestjes waren niet van de lucht. lieve lezer. maar de dichters van de ronde tafel zullen op gepaste wijze bijeenkomen om het aanstaande afscheid van mart sleets op passende wijze van een uitvaart te voorzien.

       

      bolo1

      arie van egmond, martin wijtgaard, pom wolff en gerdin linthorst mogelijk bijgestaan door een zekere van broekhuizen zullen de aktiviteiten bundelen en sleets op gepaste wijze uitluiden. echt bescheiden is toch anders merkte een van de ronde tafelridders reeds op: en zo bescheiden ook HET afscheid – De 69-jarige presentator zal commentaar geven bij het olympische basketbaltoernooi. In de aanloop naar het olympische afscheid zal Mart Smeets bovendien als vanouds een aantal reportages maken en een paar keer commentaar geven bij het wielrennen”. Zo is mneer gvd in april al weer te horen bij de Amstel Gold Race….. “als vanouds” jaja “een aantal reportages” jaja … we schrijven het met potlood op
      In middels wordt wel al gesproken over ‘De Bolo Ontsmeetsingsfeesten.’ – ‘met geen glyfosaat weg te krijgen’ en ‘de dikbuikige jos van hest’.  de dichter – ik ga nu een naam noemen – martin wijtgaard – ontwikkelde – ik ga nu iets heel geks zeggen – spontaan – tal van plannen:

      wijtgaardgent

      Martin Wijtgaard: Verder ben ik van mening dat het officiële afscheid van Smeets, in Rio, luister moet worden bijgezet met een knalfeest, liefst ergens live op groot scherm. Per slot van rekening wordt het de mooiste sportavond van de afgelopen 43 jaar. (Is het iemand opgevallen dat Smeets sinds 1973 voor de NOS werkt, en dat het Nederlands elftal sinds 1974 geen enkele WK-finale gewonnen heeft? Dat kan haast geen toeval zijn.) Een paar flessen champagne en bijbehorende versnaperingen zijn te regelen, maar kunnen we ergens een kroeg met groot scherm ritselen?

    • #1448
      Pom Wolff
      Sleutelbeheerder

      heren zijn het en dat zijn het – gerdin ook

Weergave van 1 reactie thread
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.