Maart 2010
Lief Persoon!
Vanaf 9 maart kom ik met een nieuwe serie vrolijke en zuiver menselijke voorstellingen: Margreet Dolman en dominee Gremdaat brengen Lente! Een actuele preek van dominee Gremdaat en zang, dans, verhalen van mijzelve en dokter Valentijn. Ook mag u weer, net als in de decembervoorstellingen, een belevenis vertellen. Ik heb echt zin om in deze wat verwarde tijd wat prettige houvast te brengen. En heerlijk om met zijn allen in lentestemming nog wat na te praten in onze sfeervolle foyer. Er zijn maar weinig theaters waar je zo duidelijk de persoonlijke betrokkenheid van de eigenaars ervaart. Fijn toch dat idealisme en oprechtheid nog steeds een plek hebben in Amsterdam of ben ik nu te soft ?
Hoop je gauw te zien in Het Betty Asfalt Complex en dan zie je mij vanzelf. Het wordt een avond waar je nog maanden op kan teren!
Reserveren kun je op
www.bettyasfalt.nl/winkel/kaarten Liefs van je
Margreet
PS: In bed is het fijn toeven, het succesvolle toneelstuk van Paul Haenen, gespeeld door Mike Starink en Jeroen Bos is nog steeds regelmatig te zien in Het Betty Asfalt Complex en begin mei ook in Antwerpen!