Zoeken
Google
Google
Hoofdmenu
Poëzielinks
Bekijk alle poëzielinks...
Forum
Laatste reacties op http://www.pomgedichten.nl
Inloggen
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:


Wachtwoord vergeten?

Registreer nu!
Online
13 gebruiker(s) zijn online (8 gebruiker(s) zijn op Gedichten, nieuws, rellen)

Leden: 0
Gasten: 13

meer...
Google ads
Nieuws : wegens douce france gesloten tot begin augustus
Gepost door Pom Wolff op 2007/7/24 22:00:00 (3397 keer gelezen)


www.pomgedichten.nl – één jaar in de lucht – 912.000 hits

ook wel weer eens trek in lekker eten lieve lezer. ik kom nooit ergens en berlijn is ook maar bärlin.. het is allemaal vacantie in dit land. ik zie bijzondere vergezichten. Alle ruzies kan ik in vrede achter me laten. De helden leven nog en zijn ook aan vacantie toe. Het is ze gegund. Tevens tijd voor een kort jaaroverzicht. We zijn op 30 juli 2007 een jaar in de lucht. Een dikke 910.000 hits voor een jaartje. Het kan slechter.


blonde vrouw verlaat de stacaravan van joop K 22.58 uur

onze 'helden'
Roop
Gijs ter haar
Erik lelieveld
Max lerou
Adriaan bontebal
Kaatje
Een beetje bernhard christiansen

het zijn schatten. De anderen natuurlijk ook maar de genoemde schatten waren ieder voor zich wel goed voor zo een item of tien relzucht. Een Heerlijk Samenleven.

Anke
Sas

Vulden hun dialoog hier te www aan de linkerkant met wat vrouwen hoog zit en soms – nouja soms – diep, glijdend glokkig glad en gulzig vol van likkenlust. Bijzondere bijdragen.

Joop Komen moet alleen genoemd
een jaar lang zijn bijdragen in sonnetvorm en in column.


blonde vrouw vlakbij de stacaravan van joop K 20.26 uur


Ach ik vergeet tevelen. alexandra die nog groot en groeien moet, Minnestreel vergeet ik, Frans vlinderman vergeet ik, tiefenthal, de bijdragen van car vergeet ik en jur, sabine luypaert. peterM zijn ik zei zetten vergeet ik en pannetje natuurlijk vergeet ik niet. Sjoerd bakker de zwolse stadsdichter vergeet ik niet, maaike haneveld en hoe heet ze nienke esther grooten met twee oo’s vergeet ik niet – de nieuwe talenten. Niels niet te vergeten, mareintje zeker niet – 2 meter en nog wat en toch aan de poëzie. Komt het niet uit de breedte dan maar uit de lengte. Geen touw aan vast te knopen anders had ik het al lang gedaan. En hoe leefden we mee met luk paard – nee ook luk vergeten we niet.


marein baas in gelukkiger dagen


kijk toch eens hoe zoet dank zij wij van www
(vredesfoto’s lelieveld/roop, lelieveld/gijs ter haar, lerou/bontebal op bestelling beschikbaar)

Mooie initiatieven dit jaar - Stichting Poëzie Conspiratief in Amersfoort zag het leven – gijs ter haar maakt 2008 jong van poëzie. De hernehimselfdag door jet van swieten en john N en de kunstkoeien van saskia van den heuvel moeten genoemd. ‘toen je stilte stuurde’ mijn tweede bundel verscheen in dit jaar van www.pomgedichten.nl bij uitgeverij Holland.
Jet van swietens nieuwe Opspraak moet zeker genoemd en het nieuwe prachtige kunst en poëziemagazine van Karel Wasch NINADE.
The haarlem poetry slam kwam zomaar dankzij pandorra’s inspanningen en roops koksmuts van haarlemse grond met starik en meester bloemlezer henk van zuiden als prominente jurijleden, mart brox laat en liet drenthe aan het poezie-infuus – ach ik vergeet veel te veel: het was een mooi poëzie jaar.


buuf uit gendringen doucht in de camper van joop K

Met groot plezier kijk ik en lees ik de bijdragen terug op de thema’s die hier spontaan ontstonden en ook die loskwamen op de vragen en enquetes die we hielden. Ja lieve lezer – dat waren de mooiste momenten hier. prachtige poëzie die ons hier werd gegund.
In een jaar verzorgden wij van www, mochten wij 1067 artikelen verzorgen - als volgt verdeeld – en met een groot plezier dat moet erbij vermeld vaak samen met de vaste bezoekers. Webmeisje een heldenrol het mag gememoreerd.

Onderwerpstatistieken
Gastcolumns
154
Gedichten
283
Gele kaart
7
Nieuws
504
Recensies
13
Rellen
88
Slampoëzie
17
Totalen
1066


Bij elkaar 214 pagina’s tekst. Elke dag wel een of meer items. En we werden gelezen. Pagina 214 vermeldt dat we begonnen op 30 juli 2006 en nu bijna een jaar verder hebben we een dikke 910.000 hits gehaald

2006
226335 (24.81%)
2007
685891 (75.18%)

Hits per maand - 2007
Maand Pagina´s bekeken
Januari
69542 (10.13%)
Februari
59208 (8.632%)
Maart
86302 (12.58%)
April
95297 (13.89%)
Mei
101195 (14.75%)
Juni
145657 (21.23%)
Juli
128690 (18.76%)


Snel weg hier – journaalmeisje spreekt over herfstachtige trekjes – met stormwaarschuwing van het KMNI - we starten weer rustig op over een dag of 8,9, 10. Misschien dat ik tussendoor nog wat plaats maar dat mag geen naam hebben. En dat het nieuwe jaar van www straks weer van de vrede mag zijn. dat wel een paar dichters ons mogen ontvallen. We hebben lang genoeg genoten van sommige dichters. De natuur moet ook haar gang.
ik zie you terug na



die regen

die regen
die altijd weer
vanzelf over gaat

in wat is wel de vraag
in droog het antwoord
dat ik waag, die regen

die in zich zelf
nat en maakt
dat ze regen zeggen

die regen
die doden doder maakt
die regen bedoel ik


uit: toen je stilte stuurde
pom wolff - uitgeverij holland 2006








Karel Wasch neemt in 'literair nederland' afstand van de goedkope manier om podiumpoéten per definitie als oppervlakkig te beschrijven: 'Deze tweede bundel begint met het gedicht


dit is groter dan de wereld

haar sluimer in het halfdood
verdient wel bloesem
zo leg je woorden naast iemand neer

zij wil weer meeuw zijn
witte meeuw
en aan die kleur zal ik herkennen

met je jas doen we samen
alles weg en alles over
opnieuw foetus onder vleugels



De titel verwijst naar iets, dat we moeilijk kunnen bevatten. Meestal zal dat met de dood te maken hebben, het onopgeloste raadsel. En in de eerste strofe is de hoofdpersoon, een zij (een kind?) in coma, want dan immers ben je half dood (Wolff maakt er een nieuw zelfstandig naamwoord van het halfdood). Dit half dode wezen verdient - en nu komt het - bloesem. Er worden bij het graf van een dode, bloemen neergevleid, maar Wolff vindt dat er voor een half dode bloesem moet worden aangedragen. Bloesem draagt een belofte tot nieuwe bloei in zich! En dit is een stille boodschap, want vervolgens staat er ook nog: zo leg je woorden naast iemand neer. Er wordt niet meer gesproken er wordt een gebaar gemaakt. Een teken gegeven. Aan iemand in coma kan je immers alleen maar tekens geven. In de tweede strofe wil de hoofdpersoon weer meeuw zijn, eigenlijk wil zij dus kunnen vliegen, weg van haar lichaam. De achtergeblevenen zullen aan de witte kleur kunnen zien, dat de dood is ingetreden. Witte meeuw. Een dood met een verlossing in zich, net zoals de bloesem de belofte van een bloem is. De laatste strofe laat de levenden zien in hun naaktheid en verdriet. Ze doen samen met de jas van de overledene. Ze weten even niet meer hoe ze het hebben en willen troost zoeken onder een jas, hun verdriet verbergen, schuilend bij elkaar. Alles is weg en over. Is het leven weg? Is het lijden opgehouden? Maar dat is niet zo erg, want de laatste regel geeft aan dat de cirkelgang van geboren worden, leven en weer sterven steeds opnieuw plaatsvindt. Opnieuw foetus onder vleugels.
Het is maar één voorbeeld van de diepte, die Pom Wolff in zijn gedichten aanbrengt.'


en webmeisje verloor dit jaar van www het liefste dat ze had - gelukkig is er nu andere liefde in haar leven - als eerbetoon:

http://missbhave.nl

webmeisje houdt van poëzie. webmeisje houdt van paarden, voor haar echte liefde schreef ik een paar regels. In april van dit jaar moest ze afscheid nemen van haar: “Het verliep zoals ik dood wil gaan. Rustig en paard vrolijk tot het laatst. Ik was er zelf niet bij, maar S. wel. geen klap van 600kg op de grond, maar ze ging rustig liggen. Ik voel ook dat enorme verdriet niet meer van de afgelopen weken, nu is het goed, denk ik. (al krijg ik het vast nog wel even moeilijk als ik weer daar kom en zie dat er een ander staat waar zij altijd stond)”





het verliep
zoals ik ook dood wil gaan
rustig en paard

geen klap van 600 kilo tegen de grond
zacht ging ze liggen en zo is het goed

als ik weer kom
daar een ander zie staan
waar jij altijd stond






De reacties zijn eigendom van de posters. We zijn niet voor de inhoud verantwoordelijk.

Poster Onderwerp
Marein
Gepost: 2007/7/23 20:47  geupdate: 2007/7/23 20:47
Not too shy to talk
Geregistreerd sinds: 2007/3/25
Van:
Aantal posten: 38
 Re: wegens douce france gesloten tot begin augustus
Ach, Pom, dat ik je ook hier voor moet gaan- een groet vanuit frankrijk dus, waar de pieren neëen. Poëtische lacunes zijn te vullen op www.mareinbaas.nl, maar dat wist je al.

Poster Onderwerp
Pom
Gepost: 2007/7/23 21:05  geupdate: 2007/7/23 21:05
Webmaster
Geregistreerd sinds: 2006/7/30
Van:
Aantal posten: 10012
 Re: wegens douce france gesloten tot begin augustus
ja ze zoeken je - ik zag heel veel fietsers daar heel hard fietsen vandaag - de bergen op de bergen af. ik zou bukken als ik jou was. een groet

Poster Onderwerp
Anke
Gepost: 2007/7/23 22:00  geupdate: 2007/7/23 22:00
Home away from home
Geregistreerd sinds: 2006/9/2
Van:
Aantal posten: 155
 Re: wegens douce france gesloten tot begin augustus
De een gaat linksom, de ander rechtsom maar jij ragt gewoon overal doorheen en mét resultaat. Daar kunnen andere sites nog een puntje aan zuigen.

Petje af!

Poster Onderwerp
cobra
Gepost: 2007/7/23 23:36  geupdate: 2007/7/23 23:46
Home away from home
Geregistreerd sinds: 2006/8/19
Van: den haag
Aantal posten: 903
 Re: wegens douce france gesloten tot begin augustus
de voormalige hier?
je hebt beslist gevoel voor humor pom

fijne reis goos

dat er maar veel grand marnier...

enne, geen zorg...we zullen goed op de tent passen (grinnikt)

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 0:43  geupdate: 2007/7/24 0:43
 Re: wegens douce france gesloten tot begin augustus
en bedankt weer voor het vergeten ;). wacht maar tot ik groot ben...
enne...bon voyage

Poster Onderwerp
Vlinderman
Gepost: 2007/7/24 1:01  geupdate: 2007/7/24 1:01
Home away from home
Geregistreerd sinds: 2006/8/3
Van: Borgerhout (Antwerpen)
Aantal posten: 457
 Re: wegens douce france gesloten tot begin augustus
Ha die Pom, gewoon genieten, wij doen dat immers ook. La Douce France, op z'n Nederlands niet slecht geschreven ;) Genieten dus, gebeurt dezer dagen op wel meerdere plekken. Ongetwijfeld zijn wij er ook nog steeds als jij de draad weer opneemt (waarom geen nieuw record proberen vestigen: niets plaatsen en toch meer lezers of zoiets?)

Poster Onderwerp
kaatje
Gepost: 2007/7/24 1:33  geupdate: 2007/7/24 2:41
Home away from home
Geregistreerd sinds: 2006/8/2
Van:
Aantal posten: 285
 Re: wegens douce france gesloten tot begin augustus
.

Omdat ik bijgod niet weet waar ik hier ooit een rel heb veroorzaakt, gewoon een gedichtje om je een fijne vakantie toe te wensen en een nog fijnere terugkeer. Het werd bovendien hoog tijd dat ik nog eens wat in het Frans schreef zodat mijn halve anderstalige familie ook nog eens wat aan mijn letterklodderen heeft.

la pluie pleure


au Nord
la pluie pleure
pleure pays par pays
pendant que le vin
le boursin
et le pain
- selon les clichés -
épanouissent au Sud


on t’attend
on t’attend
ici
on attend ton retour
un bon jour

sous la pluie
qui pleure
sur les temps du passé
sous la pluie
qui avant
pleurait
ton absence
qui maintenant
attend ta présence

Poster Onderwerp
joop
Gepost: 2007/7/24 5:57  geupdate: 2007/7/24 6:23
Home away from home
Geregistreerd sinds: 2006/10/22
Van:
Aantal posten: 665
 Re: wegens douce france gesloten tot begin augustus
.
Leef je uit Pom.
Bestijg de Col du Grand Marnier van voren en van achteren als ware het een kutcolletje.
Draai Ernst Jansz, Alex Roeka en Frédérique Spigt tout le jour.
Lees elke dag drie sonnetten.
En draai eenmaal voor buuf Dré Hazes.(God hebbe zijn ziel).
Maar vooral: Neem je rust en geniet ervan.
Toffe vakantie.

Poster Onderwerp
Pom
Gepost: 2007/7/24 7:53  geupdate: 2007/7/24 7:53
Webmaster
Geregistreerd sinds: 2006/7/30
Van:
Aantal posten: 10012
 Re: wegens douce france gesloten tot begin augustus
ha - mooie woorden mooie mensen!!

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 9:18  geupdate: 2007/7/24 9:57
 Re: wegens douce france gesloten tot begin augustus
Ik ben niet jaloers hoor Pom
ben er immers net bijna 3 weken geweest
maar toch he....tis zo'n heerlijk land...

vergeet me vooral
veel plezier en veilig terug!

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 9:29  geupdate: 2007/7/24 9:29
 Re: wegens douce france gesloten tot begin augustus
hahahaha. Ok, daar vroeg ik om :)
dag Pom, geniet van je vakantie, dan kun je er bij terugkomst weer lekker tegenaan met het tweede jaar pomgedichten.

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 10:57  geupdate: 2007/7/24 10:57
 Re: wegens douce france gesloten tot begin augustus
spuit 12 zal wel weer veel te laat zijn maar toch..

geniet er gewoon van Pom, sonnetten of geen sonnetten, colletje of plateautje. ;)

met zulke cijfers heb je het wel verdiend!

kus
sas

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 18:01  geupdate: 2007/7/24 18:45
 Re: wegens douce france gesloten tot begin augustus
Goeie Pom,
weg uit dit land!


Vergulde jaren


Ach onderschat, natuurabundant regenrijk,
waar glorietijd nog kunst en ambacht heeft gekend,
zo teder werd uw kostbaar water aangewend.

Maar wee, wij zetten onze zonden aan de dijk -
De chique specerijen waren nooit genoeg,
die schipper fier de ondermaatse staat indroeg.

Ach lief, ach lichtgeraakt verkankerd vaderland,
dat vroeger nog zo trots de zee zijn grond ontnam,
met drugsbeleid uw eer, rebels oranje tam

en onze grootse vloten aan de waterkant,
waar hout, van gouden eeuwen, rondvaart geven moet
en enkel nog de geestesziekte ons beboet.

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 18:07  geupdate: 2007/7/24 18:07
 Re: wegens niels' metrum
AbunDANT, niels :)...je metrum klopt niet in de eerste regel
(even als goedmakertje voor dat sonnet wat ik nog steeds niet becommentarieerd heb)

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 18:17  geupdate: 2007/7/24 18:17
 Re: wegens niels' metrum en schrijffouten
abOndant, niels!! verdomme, je bracht me al in de war!

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 18:19  geupdate: 2007/7/24 18:25
 Re: wegens niels' metrum en schrijffouten
abOndant?

niet volgens mijn woordenboeken... overvloedig - abundant

ik dacht klemtoon op de U

maar goed, we komen er wel uit ;)

---

Dus eigenlijk geen metrische fouten...
schrijffouten heb je ook niet aangetoond (ik kijk er naar uit je daarin tevens het tegendeel te bewijzen) - aanpassing was in principe voor niets? Of lees ik je nu verkeerd?

Ach ja, eindpunt is - ik heb toch gelijk,
tenzij jij een onmogelijk gefixeerd standpunt inneemt, dan heb ik even stilte tot je weer perspectief toelaat

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 18:30  geupdate: 2007/7/24 18:30
 Re: wegens niels' metrum en schrijffouten
ik heb gelijk, wijsneus:

http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=abondant

abundant is engels
en abondant komt toch meer van het franse AbonDANce

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 18:39  geupdate: 2007/7/24 18:39
 Re: wegens niels' metrum en schrijffouten
Volgens deze kan hij toch echt allebei,
waarbij abundant meer richting de betekenis van weelderig trekt:

http://www.mijnwoordenboek.nl/

Volgens Kramers is dit tevens mogelijk:

abun'dant - bn = abondant

in principe hebben wij zo beiden gelijk,
maar jij in je gegeven kritiek ongelijk
- ondanks dat het toevallig niet in de beperkte online versie van Van Dale staat...

en ik zou denken dat jij wel gewend zou zijn om meerdere bronnen te raadplegen voor het opbouwen van een argument.

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 18:41  geupdate: 2007/7/24 18:41
 Re: wegens niels' metrum en schrijffouten
heb ik ook gedaan!!
ook op google, ook op synoniemen.net, en ook op van dale


he, dus wat moet je nu?
en ik zou maar oppassen als ik jou was, want anders ga ik lekker met iemand anders naar de efteling (ook dom om allebei de kaartjes aan mij te geven :)

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 18:45  geupdate: 2007/7/24 18:45
 Re: wegens niels' metrum en schrijffouten
ah, en jij denkt dat ik daardoor jou automatisch in het gelijk ga stellen?

Nah, mooi niet - heb zelf ook meerdere bronnen geraadpleegd, volgens zowel online als de completere off-line bronnen tot mijn beschikking zit ik niet fout - en blijf ik dus uw ongelijk in deze kwestie claimen. Sterker nog, ik verander de aanpassing terug - vind de u-klank mooi in dit geheel,
metrum klopt toch,
en de spelling is perfect.

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 18:47  geupdate: 2007/7/24 18:47
 Re: wegens niels' metrum en schrijffouten
ok, pas maar terug aan. ik gun je niet eens een goed sonnet meer.
nu zul je er eeuwig mee voor lul staan.

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 18:53  geupdate: 2007/7/24 18:53
 Re: wegens niels' metrum en schrijffouten
Ey doos, je weet toch wel dat het hier over het natuurbeeld gaat, of niet?

Je weet wel, vegetatie?

nog een bewijs:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Abundantie

ik kan dit een hele avond volhouden, als het moet -
maar goed, heb nog betere dingen te doen (wil ik uberhaupt een dag vrij kunnen maken in Augustus).

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 18:54  geupdate: 2007/7/24 18:54
 Re: wegens niels' metrum en schrijffouten
zeg eh, muts:
zie 6 posts hierbeneden

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 18:18  geupdate: 2007/7/24 18:18
 Re: wegens niels' metrum
Aangepast ;)

Wel nog even beter alternatief zoeken... maar metrum klopt = en trouwens (gij ongeloofelijk aandachtige lezeres) dit IS het 'sonnet' dat jij nog niet becommentarieerd hebt.

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 18:26  geupdate: 2007/7/24 18:26
 Re: wegens niels' metrum
hahahahaha, dat meen je niet!
dat is dat dwalend oog van mij dat even vluchtig een blik werpt op jouw mailtjes om ze dan weer zo snel mogelijk van het netvlies te verbannen.
kun je me dus eigenlijk ook niet kwalijk nemen.
en!-> heb ik 'm bij deze toch nog becommentarieerd (ja, ik ga dat woord geen derde keer helemaal intypen, hoor)

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 18:38  geupdate: 2007/7/24 18:39
 Re: wegens niels' schandalige schrijffouten
ik heb gelijk, ik heb gelijk, ik heb gelijk:

abondant is 2 maal gevonden als synoniem van een ander trefwoord:
trefwoord: overvloedig
synoniemen: abondant, ampel, bij de vleet, copieus, exuberant, gul, in overvloed, luxueus, mild, onbekrompen, overdadig, plenty, rijk, rijkelijk, royaal, ruim, ruimschoots, treffelijk, uitvoerig, veel, volop, weelderig
trefwoord: rijkelijk
synoniemen: abondant, copieus, exuberant, flink, kwistig, overvloedig, rijk, royaal, ruim, ruimschoots, te over, vet, welig

van synoniemen.net
en dus ook van vandale online


je zit toch niet in een engels woordenboek te bladeren, he

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 18:40  geupdate: 2007/7/24 18:40
 Re: wegens niels' schandalige schrijffouten
zie vier posts hierboven...

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 18:43  geupdate: 2007/7/24 18:43
 Re: wegens niels' schandalige schrijffouten
zie 5 posts hierboven, jeminee

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 18:53  geupdate: 2007/7/24 18:53
 Re: wegens niels' schandalige schrijffouten
I hate to admit it, but it seems like it's both possible:
zowel abondant als abundant
dus heb ik toch gelijk ( en ik krijg het mijn strot bijna niet uit, maar jij ook, ergens, een heel klein beetje)

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 18:55  geupdate: 2007/7/24 18:55
 Re: wegens niels' schandalige schrijffouten
Kostte dat nou echt zoveel moeite?

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 18:56  geupdate: 2007/7/24 18:56
 Re: wegens niels' schandalige schrijffouten
whahahaha
lekker stel zijn we ook :)
en nou je mand in, hup!

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 18:57  geupdate: 2007/7/24 18:57
 Re: wegens niels' schandalige schrijffouten
'tis dat je weet waar ik woon,
en ik 'in real life' doodsbang voor je ben...

(met de staart tussen de benen)

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 19:13  geupdate: 2007/7/24 19:14
 Re: wegens niels' schandalige schrijffouten
je staat nog steeds voor lul, want je metrum klopt niet.
AbunDANtie
maar goed, ik zeg er al niks meer over.

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 19:21  geupdate: 2007/7/24 19:21
 Re: wegens niels' schandalige schrijffouten
Klopt wel,

in abundantie krijgt 'dan' klemtoon door zachte 'tie' erachter, in aBUNdant bouwt de dan echter af,

in abundantie is het ook .--.
in abundant .-. zeker als voorloper op sterkere 're' klank

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 19:23  geupdate: 2007/7/24 19:23
 Re: wegens niels' schandalige schrijffouten
echt niet

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 19:24  geupdate: 2007/7/24 19:24
 Re: wegens niels' schandalige schrijffouten
gezien het tekort aan argumentatie claim ik ook in deze kwestie mijn gelijk.

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 19:26  geupdate: 2007/7/24 19:26
 Re: wegens niels' schandalige schrijffouten
droom maar lekker verder.

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 19:30  geupdate: 2007/7/24 19:30
 Re: wegens niels' metrum
Nog steeds geen argument,
noch daadwerkelijke poging tot overtuigen.

Ik raad je dan ook aan het op te geven.

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 19:33  geupdate: 2007/7/24 19:33
 Re: wegens niels' domheid
nee, je bent nou gewoon vervelend aan het doen. ik heb betere dingen te doen dan iets wat zo evident is te gaan bewijzen.

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 19:37  geupdate: 2007/7/24 19:37
 Re: wegens niels' domheid
en vraag me in het vervolg dan ook niet meer om commentaar, als je dan toch altijd zo overtuigd bent van je gelijk.

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 19:41  geupdate: 2007/7/24 19:41
 Re: wegens niels' domheid
Goh, vat je het nu zo serieus op?

Dat laatste commentaar is overigens wel wat hypocriet, en met kritiek wordt nog altijd een inhoudelijke opinie gevraagd - ik krijg echter in plaats daarvan een wise-ass opmerking / foutcorrectie die volgens mijn mening ook nog eens niet klopt,

kom op zeg - ik hoef het niet altijd met je eens te zijn om je maar niet op je tenen te hoeven trappen.

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 19:42  geupdate: 2007/7/24 19:54
 Re: wegens niels' domheid
ben je boos
pluk een roos
zet 'm op je hoed
voel je je morgen weer goed

(schrijver vooralsnog onbekend)

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/24 20:35  geupdate: 2007/7/24 20:35
 Re: wegens niels' domheid
ah, je had 'm gewijzigd...

jammer, wou net een insinuerende opmerking plaatsen met 'op mijn *** getrapt' zijn.

Maar ik zit je hier gewoon,
heel vrolijk
uit toe te lachen.

Poster Onderwerp
Marein
Gepost: 2007/7/25 14:48  geupdate: 2007/7/25 14:48
Not too shy to talk
Geregistreerd sinds: 2007/3/25
Van:
Aantal posten: 38
 Re: wegens niels' domheid
Gossie
Als de pom van huis is dansen de kindjes op tafel.
wel lief hoor.
maar een eng idee,
alexandra
die op tafel danst.

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/25 16:33  geupdate: 2007/7/25 16:33
 o hé
de vetkwab wou ook wat aandacht.

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/25 17:41  geupdate: 2007/7/25 17:41
 Re: o hé
Terwijl deze tijd toch veel beter besteed had kunnen worden aan het maken van nieuwe begrotingen,
want als er een bedrijvig bezig zou moeten zijn met inkrimpen...

Poster Onderwerp
EvHoof
Gepost: 2007/7/26 10:40  geupdate: 2007/7/26 10:40
Just can't stay away
Geregistreerd sinds: 2007/1/10
Van: Leiden
Aantal posten: 74
 Re: wegens douce france gesloten tot begin augustus
veel plezier op allerhande vakanties iedereen en Pom in La France natuurlijk

Poster Onderwerp
Anoniem
Gepost: 2007/7/27 1:36  geupdate: 2007/7/27 1:39
 yo mareintje
Je hebt trouwens, door Frankrijk te gaan overbevolken (pas je er nog bij, Pom? ), wel het beste Einde van de Wereld podium ooit gemist - meer bezoekers dan voorheen (ja, want voor V & M is promotie ook zooo moeilijk!).

Geweldige artiesten ook,
allemaal strak en netjes georganiseerd (geen spetter chaos deze keer) - reiskosten volledig uitgekeerd,
alle artiesten enthousiast voor volgende keren (alsof het altijd zo goed loopt)...

de presentatie was ook fantastisch,
spontaan, to the point en toch grappig (zonder halve uren verveling).

Ondanks dat er niets was doorgegeven - geen informatie over artiesten, geen seintje naar het personeel daar en dus geen voorbereiding op de organisatie of presentatie, werd het een uitstekende avond - waar dichter & muzikant elkaar voortdurend afwisselden (ipv allemaal dichters en dan twee muzikanten aan het einde - wat lang niet zo goed werkt volgens onze 'vaste' aanhang).

Meeste verwachte dichters kwamen niet opdagen,
we zaten met zeven artiesten - konden pas beginnen om half negen (alle info & volgorde moest gewoon nog gebeuren - ik schil die appel nog wel met V... openbaar en hatelijk.)

en het ging tot na elven door - laatste artiest werd onderbroken door de uitslag, vond hij niet erg - hij kon nog even doorspelen... daarna nog wat dichters die een open podium na afloop hielden (in plaats van dat strikte gezeur...) terwijl ik alweer de trein naar huis nam - wist je dat de quo vadis tot 1 uur open blijft?

Het is erg jammer dat je de meest succesvolle avond van het podium hebt gemist, al zal dat samenhangen met de reden(en).




Aan Pom:

Ik ga binnenkort een rel starten tegen Volcmar,
ben behoorlijk pissig... daarbij ook beter dan...
dat mag toch wel hier op www, of niet?

Poster Onderwerp
Vlinderman
Gepost: 2007/8/2 18:42  geupdate: 2007/8/2 18:42
Home away from home
Geregistreerd sinds: 2006/8/3
Van: Borgerhout (Antwerpen)
Aantal posten: 457
 Re: yo mareintje
'Ik ga binnenkort een rel starten...'

"Trommelt verveeld met de vingers op tafel, op toetsenbord, op Nip, op de kat"