Zoeken
Google
Google
Hoofdmenu
Poëzielinks
Bekijk alle poëzielinks...
Forum
Laatste reacties op http://www.pomgedichten.nl
Inloggen
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:


Wachtwoord vergeten?

Registreer nu!
Online
9 gebruiker(s) zijn online (4 gebruiker(s) zijn op Gedichten, nieuws, rellen)

Leden: 0
Gasten: 9

meer...
Google ads
Gastcolumns : WERNER THOLEN over witter
Gepost door Pom Wolff op 2012/4/21 3:30:00 (352 keer gelezen)



zijn nieuwe site: http://www.karelwasch.nl




Bedankt.

Ze is kleiner geworden. En witter. En heeft haar kind verloren. Weggemaakt.
Mijn kind. Zal het blijven zoeken. Rest van mijn leven. Wat moet je zeggen? Ik rijd en zwijg. En rook.
Ze zwijgt. Ook. Dan zegt ze het toch. Bedankt.


Werner Tholen





onze columnist Werner Tholen onlangs nog uitgebreid geportretteerd in Het Parool




De reacties zijn eigendom van de posters. We zijn niet voor de inhoud verantwoordelijk.

Poster Onderwerp
Pom
Gepost: 2012/4/21 10:03  geupdate: 2012/4/21 10:03
Webmaster
Geregistreerd sinds: 2006/7/30
Van:
Aantal posten: 9969
 re van de tief op THOLEN
Marc Tiefenthal:

Tholen, maakt me stikjaloers. hoe minder woorden, hoe meer wereld en mens

Poster Onderwerp
joop
Gepost: 2012/4/21 10:32  geupdate: 2012/4/21 10:32
Home away from home
Geregistreerd sinds: 2006/10/22
Van:
Aantal posten: 665
 Re: re van de tief op THOLEN
Je haalt me de woorden uit de mond Tief!

Poster Onderwerp
Pom
Gepost: 2012/4/22 0:34  geupdate: 2012/4/22 0:34
Webmaster
Geregistreerd sinds: 2006/7/30
Van:
Aantal posten: 9969
 Re: re van de tief op THOLEN
ik vind het fijn joop dat je columnist tholen zo weet te waarderen.
zelf vind ik die tholen een beetje erg kort van stof. ik begin langzaam maar zeker te begrijpen waarom tholen bij de contractbesprekingen liever niet per woord betaald wilde worden. een vast bedrag wilde meneer.

Poster Onderwerp
joop
Gepost: 2012/4/22 7:14  geupdate: 2012/4/22 8:06
Home away from home
Geregistreerd sinds: 2006/10/22
Van:
Aantal posten: 665
 Re: re van de tief op THOLEN
Beste Pom, met dat ‘vaste bedrag’ dat Tholen van jou beurt, schooft ie ongetwijfeld toch nog enige dukaatjes meer dan een Roop + het Heij + de Mike + Majong samen bijeen schoffel(d)en.

Poster Onderwerp
Pom
Gepost: 2012/4/22 11:00  geupdate: 2012/4/22 11:00
Webmaster
Geregistreerd sinds: 2006/7/30
Van:
Aantal posten: 9969
 Re: re van de tief op THOLEN
o joop de vergoedingen zijn volkomen openbaar hoor.

Roop
reis en verblijfkosten in amsterdam
achterburgwal amsterdam van zaterdag tot dinsdag
'openbaar vervoer drie rittenkaart'
+ 500 euro pw

het Heij
prive chauffeur naar optredens van mevrouw
wanneer en waarheen ook
inclusief de vakantie ritjes naar duitsland
1000 euro pw


de Mike
vriendenprijsje
wat plantjes en 2 x de heij
geen ritjes BRD

Majong
vergoeding enkele reis NS stoptrein naar leiden
via uitgeest


tholen
vaste vergoeding
geen NS trein
geen duitsland
wel alle andere secundaire voorwaarden


.

Poster Onderwerp
joop
Gepost: 2012/4/22 11:34  geupdate: 2012/4/22 11:34
Home away from home
Geregistreerd sinds: 2006/10/22
Van:
Aantal posten: 665
 Re: re van de tief op THOLEN
Hoe hebben al die vijf profiteurs de manke moed om naast die koninklijke vergoedingen ook nog eens een uitkering bij de sociale dienst aan te vragen en godsamme bewaren ook nog te krijgen!
Dat doet me pijn en dat grieft me als ik maandelijks kijk naar mijn karig pensioentje en mijn nog kariger aow-tje die samen de somma van € 4518,65 nauwelijks overschrijden.
Om nog enigszins rond te komen moet ik in deze barre tijden drastisch mijn uitgaven miniseren bij de slijterij en bij de seksboerderij in Terborg.
Ik bak tegenwoordig zelfs de kalfsniertjes niet meer in de roomboter maar in de Croma, ik bedoel maar!

Poster Onderwerp
Pom
Gepost: 2012/4/22 15:04  geupdate: 2012/4/22 15:04
Webmaster
Geregistreerd sinds: 2006/7/30
Van:
Aantal posten: 9969
 Re: WERNER THOLEN over witter
En die schamele 4518 ook nog netto naar ik aanneem joop. Dat is behelpen.
Volgens mij ben jij nu dik in de 80. laten we het eens op 82 houden. Jouw generatie ging nog met 50 met pensioen. Dus grof gerekend trok jij inmiddels van drees 12 x 4518 x 32. is toch zo'n slordige 1 miljoen zevenhonderd en vierendertig duizend negenhonderd en 12 euro. Ja dat is croma.