de eerste ANDREA VAN HERK op de nieuwe pom – Brief aan toekomstig voormalige geliefde.

Home Forums Algemeen de eerste ANDREA VAN HERK op de nieuwe pom – Brief aan toekomstig voormalige geliefde.

Weergave van 0 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #165
      Pom Wolff
      Sleutelbeheerder

      andrea

       

      Lieve jij,

      Ik ken je niet, al zou ik zweren dat ik je ogen eerder heb gezien, je handen eerder verstrengeld in de mijne heb gehad. Ik wist eigenlijk niet zo goed wat me bezielde. Een drankje drinken met een vreemde, zomaar, op een dinsdagavond. Je had een paar keer naar me gekeken vanaf de andere kant van de bar, ik naar jou, ik had iets gezegd over je attitude -die op zijn minst arrogant te noemen was- en toch zei ik twee tellen later “ja” op je voorstel nog iets te gaan drinken in de bar ernaast. Een biertje werden er twee. Drie. Vier. Vijf. En nu ben ik bang. Bang omdat ik je ergens van ken. Ik zoek al vijf dagen naar een schilderij. Ik weet zeker dat jij het bent. Die man, op dat schilderij, ook al ken ik je niet en is die man al minstens honderd jaar dood. Vreemd toch hoe mensen een dergelijk gevoel bij je op kunnen roepen. Nog vreemder is, dat ik je nooit eerder heb gezien in de buurt. Of jij mij. Op vijfhonderd meter afstand wonen en toch a world apart. Ik wilde je zeggen dat ik geen held ben, al lijkt het misschien soms zo. Ik schrijf af en toe wat rake woorden, maar daar is ook alles mee gezegd. Daarnaast ben ik met het meest moeilijke ooit bezig -het afschrijven van mijn boek- en leidt liefde natuurlijk alleen maar af. En ben ik als de dood. Voor jou. Okeee..kusjes!

      Liefs,

      mij

Weergave van 0 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.